De Grote Dag... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Elgar en Rianne Schenk - WaarBenJij.nu De Grote Dag... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Elgar en Rianne Schenk - WaarBenJij.nu

De Grote Dag...

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Elgar en Rianne

22 Januari 2014 | Nederland, Amersfoort

Jawel, het laatste chocolaatje van de aftelkalender is op...: we mogen eindelijk op weg!

Na onze onnavolgbare voorbereiding (gewoonlijk is die toch iets nauwkeuriger), de typische backpack-inpak-rituelen (Elgar, hoeveel broeken neem jij mee? 1. Oh. Nee ik doe toch wat meer. Hoeveel shirts met lange mouwen? Ook 1. Hmmm. Zeg, past dit nog bij jou in de tas?) en een heerlijk laatste nachtje slapen kunnen we niet wachten tot het gaat beginnen.
Dus nu stuiteren we door het huis, de afvinklijstjes nog eenmaal doornemend, een laatste bruine boterham, turend door het raam om te kijken of onze stationslift al arriveert.

Iedereen alvast bedankt voor alle leuke berichtjes en kadootjes, we gaan er een onvergetelijke reis van maken! En hopelijk kunnen jullie via deze blog deels meegenieten... Tot snel erna weer!

• 22 Januari 2014 - 11:00

Nathalie:

Lieve broer en schoonzus, heeeeeeeel veeeeeel plezier! En een goede reis! Kijk uit naar jullie mooie verhalen, foto's en belevenissen! Liefs van ons vieren!

• 22 Januari 2014 - 11:45

Patrick En Idske:

Spannend!!! Leuk dat jullie een blog hebben gemaakt, kunnen we lekker mee genieten van alle woeste verhalen!

• 22 Januari 2014 - 15:10

Arjan Waijenberg:

Inpak rituelen :-) heel veel plezier tijdens deze super vakantie! Schrijf lekker op wat jullie beleven, ik heb er een abonnement bij!

• 22 Januari 2014 - 15:17

Eric:

Hele mooie fijne reis, cool, vet enzo gewenst. geniet ervan samen! Had jullie graag nog een afscheidsknuffel gegeven, dan maar een virtuele hug, maar niet minder gemeend! Go with the flow 'njoy en tot in de nieuwe lente!

Liefs, je vader&Freya

• 22 Januari 2014 - 15:35

Freya Van Der Made-Berveling:

Elgar heeft zeker leren inpakken van zijn pa, ik herken hier iets ;-) Heel veel plezier!! Freya

• 22 Januari 2014 - 18:14

Margriet (en Hans):

Nou, de stationslift was op tijd! We hebben ze (Elgar en Rianne) veilig tot in de trein begeleid en we hebben hem (de trein) zien wegrijden. Nu zitten ze inmiddels in de lucht.
    Heel veel plezier en onvergetelijke indrukken.
    Nu is het mijn beurt om een aftelkalender te maken (wel twee!!! ook voor die andere wereldreizigers!), dat doe ik maar zonder chocolaatjes, haha.
    Liefs, mama.

• 22 Januari 2014 - 18:55

Barbara En Sebastiaan :

Hallo kinderen, jullie zitten nu in de lucht, gelukkig is het weer goed, geen mist of onweer hoop ik. Heeeel veel plezier en een goede aankomst. Mama en Sebas

• 22 Januari 2014 - 20:41

Robert:

Hi globetrotters, een hele fijne reis gewenst. Maak er een mooie onvergetelijke reis van en ben beniewd naar jullie mooie foto's en de belevenissen !

• 22 Januari 2014 - 22:18

Maik:

Heel erg veel plezier en let een btje op elkaar!

• 23 Januari 2014 - 17:20

Elize:

Hai reizigers, ik heb van Marije jullie site gekregen om, vanuit het druilerige Nederland, jullie verhalen bij te kunnen houden. Geweldig reisplan, lijkt me perfect om lekker bij weg te dromen. En jullie gaan t lekker echt beleven!! Dus ga vooral heel veel leuke dingen doen. Geniet van de omgeving, andere culturen, de spontane contacten die je onderweg zult maken en ook vooral van de tijd met elkaar en maak er iets onvergetelijks moois van. Veel geluk gewenst. Groetjes uit Arnhem, van Elize

• 24 Januari 2014 - 20:24

FreyaKirsten:

Haay mopjes!!
    Hoop dat jullie al flink aan het genieten zijn!
    Wat een waanzinnnige ervaring gaan jullie opdoen! Ben blij voor jullie en gun jullie een van de meest spectaculaire, bijzondere, inspirerende reis..

Ik zal elk verslag vol nieuwschierigheid lezen zodat het misschien een klein beetje zal voelen alsof ik die reis ook meemaak.

De kids missen jullie nu al maar kunnen gelukkig naar jullie foto met knuffeltje kijken.

Daag lieverds! Pas goed op elkaar!

Hele dikke knuffel! Loveyou!

• 25 Januari 2014 - 15:06

Ramon Eijnthoven:

Heel veel plezier, tegen de tijd dat je in Nieuw Zeeland bent zal ik wat tips geven voor campings en bezienswaardigheden.:).

• 13 Februari 2014 - 23:08

Hanneke:

Wat geweldig om bericht van jullie te ontvangen , geniet van de mooie verhalen en de prachtige foto's. Hoop dat Cambodja gaat lukken zo bijzonder dat land. Ver terug in de tijd. Ook daar goed fietsen. Zorg goed voor elkaar en geniet. Liefs Hanneke